Posztkarácsonyi poszt - avagy mindjárt Húsvét!

A karácsonyi ünnepeknek már régen vége, a farsangnak is, lassan itt a Húsvét, és én csak most jelentkezem. Valójában, amiket most mutatni akarok, már december elején kész voltak, de mindenképp meglepetésnek szántam őket, ezért csak karácsony után volt célszerű feltölteni őket, akkor meg elmaradt...

Idén, a rengeteg (hú, de még mennyi!) hirtelen jött szabadidőnek köszönhetően eléggé sok saját készítésű és DIY ajándékot adtam karácsonyra. Közülük  a kedvenceim Gerda (2) és Dani (4) ajándékai. Ők saját készítésű babaházakat kaptak. Gerdáé egy sima, csajos babaház, Danié pedig egy extra fiús tűzoltóállomás. A babaházról képeim vannak, de a tűzoltóállomásról videó is készült. A videót megpróbáltam egy párszor elforgatni, mert a telefonom nem kompatibilis a géppel, meg a világgal úgy általában, de egyik videoszerkesztővel se tudtam, így aztán, szangvinikus típus lévén, totál kiakadtam, és negyed óra csapkodás után (hogyaszongya ez egy sz@r és különben se rakom fel, és nem is írok többet semmiről se) úgy döntöttem, hogy majd megnézitek fejen állva a videót. Ugye nem gond? Végül egyébként, miután mindenféle tutorialt megnéztem, meg minden, sikerrel jártam, csak az összes többi videót is elforgattam, ami csak volt a gépen, azokat is, amik jól álltak eredetileg. A gratulációkat táviratban és facebook kommentek formájában várom, köszönöm!

A felhasznált alapanyagok többsége viszonylag egyszerű, háztartásban megtalálható, mint például teás-, bonbonos-, és gyufás doboz, wc-papír guriga, újságból kivágott képek. A házikó kétszintes lett, az alsó szinten van a konyha és a nappali, a felsőn a fürdőszoba és a háló.






A tűzoltóság szintén kétszintes, az alsó szinten van a garázs, az öltözőszekrények és az eszközök, a felsőn pedig az iroda helyiség és a hálóhelyek találhatók. A lecsúszó-rúd egy partvisnyél. Hála Istennek, nagy szeretettel fogadták, örültek neki. 
  

A felnőttek közül is kaptak néhányan homemade ajándékot, ilyen volt a monogrammal hímzett asztalterítő, a dióházikók, és a faszeletekre készült díszek. (A faszeletekért utólag is köszönet Bazsinak és Bettinek!)



 
Az ajándékokhoz cuki kis hajtogatott, ujjlenyomatos kártyácskákat mellékeltem.

Persze sütöttem, mint rendszerint, mindenféle egészségeset, meg egészségtelent. Most nem pakolom fel az összes képet, ki tudja, lehet, hogy valaki pont éhesen olvassa, aztán maradandó károsodást szenved.


Dióhéjban ennyit a karácsonyról. Jól telt, szép volt, de lassan itt a Húsvét, ezért én már ki is dekoráltam az ablakokat jó előre nyuszikkal meg pillangókkal, meg tojásokkal, aztán másnap leszakadt a hó, most meg mínusz 15 van, de persze mindezt nem tekintem rossz ómennek.

Nálunk a Húsvét nem az ajándékozásról szól, de azért valami aprósággal mégiscsak készülök majd. Két kis befőttesüveget már meg is csináltam. Ha olvas, akinek szántam, majd lepődjön meg, mikor élőben meglátja. Jó? Köszi.
Mindenkinek kitartást kívánok, amíg megjön a jó idő. Addig melegedjetek bent, én is ezt teszem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Boldog születésnapot Sweethomeprojekt!

A blog már nem menő

Februári agónia